2012年5月5日 星期六

Mr. Kaboom - 搶盡風頭的 entertainer

這是另一個貴但值得的項目。

因為婚禮儀式+cocktail 時間頗長,而我的來賓當中有不少是小朋友,所以一直打算為來賓預備節目,希望讓大家在等拍照之餘也不用太悶,同時也營造多一點熱鬧和歡樂的氣氛。不過籌備過程中太多事要忙,也沒有落力跟進這可有可無的 item。

一天在西貢放狗時遇上 Mr. Kaboom。他坐在散步道上的長椅,前面放著一個大背包放著他的工具,不斷扭出一個又一個公仔,他扭的氣球,不是平日常見的花呀劍呀帽子等,而是三眼仔、蜘蛛俠和美人魚!!! 我們驚為天人,馬上取了他的卡片,當晚就聯絡他問他做不做宴會的 entertainment,雖然他的收費不便宜,但我們實在欣賞他的手藝,也實在覺得會營造到一個歡樂的氣氛,就「忍痛」confirm了。

Mr. Kaboom 沒有收我們訂金,當日準時出現,最後比原定的兩小時多留了差不多半小時完成接了的 "order",也沒有多收我們錢,值得一讚!!!

他的氣球真的很 impressive 神似,不過壞處是他造得太仔細 = 太慢,如果現場真的有大量的小朋友的話,可能要有人失望而回呀...

************************************

扭好外型之後,還會仔細地晝上各種 features...




Mr. Kaboom 真的很受歡迎,小朋友固然想得到那些波波,大人們也樂於圍觀他出色的技藝~






 

據說當天是大家隨意 order 不同人物的波波,大部分他都可以造到,遇上他不認識的卡通人物,只要 show show 圖案給他看就可以,真的是超級厲害的呀!!!

作品例子︰

巴斯光年


企鵝






小狗



三眼仔!!!





還有叮噹和加菲!!! 最可惜的是,我們居然忘了先請他為我們扭一對新人的波波給我們拍照!!!





婚後物資繼續待領養︰www.mywedding.com/greenwedding

5 則留言:

  1. 佢扭波又真係扭到神乎奇技,全部都cute,見到就令人開心個種~ btw,你好多小驚喜俾d guests呢,真係要讚!!
    [sisi回覆05/09/2012 20:10:32]笑住咁走,而唔係覺得浪費左一個下午-> agree,我都成日係咁諗,所以努力提供好既menu,同儘量同每個guest都有chit chat~!!
    [版主回覆05/08/2012 12:24:14]d 波真係令大家好開心呀~ 我總覺得大家一場黎到賀你,總想大家都有個開開心心嘅下午,笑住咁走,而唔係覺得浪費左一個下午 loh...

    回覆刪除
  2. 他的氣球真的整得好好, 貴少少都值得呀~~~
    [版主回覆05/09/2012 10:10:44]都係家...如果可以整得快 d 會更好呢...

    回覆刪除
  3. 真係好出色呢~~ 真係零捨不同!
    [版主回覆05/09/2012 16:30:50]佢真係我 so far 見過最勁嘅「波波佬」~

    回覆刪除
  4. 我係旺角行人專用區見過佢呀! 佢d公仔的確係好detailed! 當日現場小朋友一定開心c呀!
    [版主回覆05/11/2012 16:16:59]我自從婚禮之後都無再見過佢啦...如果再見到,我一定會叫佢扭返個新娘新郎波波俾我呀...
    當日唔只小朋友,大人都好開心!

    回覆刪除
  5. 猜猜何師奶三小寶2012年6月7日 上午8:22

    有隻狗狗.....

    回覆刪除